Friuli Alpok és a Garda-tó

2024. április 27 -május 1.

Olaszország, Szlovénia

gyakorlott túrázóknak ajánljuk

5 napos körutazás

mellékutakon és autópályán is

szombat – szerda

Résztvevők

14 motor, 2 túravezető,  (minimum létszám 6 motor )

Jelentkezési határidő

2024. április 10.

A túra távja

1800 km

Túravezetők

 Tomi, László

A túra startja/vége

Lenti/ Lenti

Szabad helyek

0 motor

Hiányzás a munkahelyről

2 nap

Látnivalók*

Garda tó, Passo Rolle, Rest, Cibiana, Valles

Kanyargós szakaszok aránya

Inkább egyenes útszakaszok

Inkább kanyargós, hegyvidéki utak

Autópályán töltött idő a túra teljes időtartamának arányában

Kevés autópálya

Sok autópálya

A túra jellege tematikája

Kultúrális , nézelődős, fényképezős

Kanyarvadászat, hajtűkanyaros szerpentinek

Utak minősége

Kiváló minőségű aszfalt burkolat

Helyenként, akár rövid murvás szakaszokkal.

Mennyire gyakorlott motorosoknak

Teljesen kezdő, túratapasztalat nélküli motorosoknak

Gyakorlott, több év túrázással rendelkező motorosoknak

Egy öt napos kanyarvadászatra invitálunk titeket a Friuli alpokba, melynek végpontja a Garda-tó lesz. Ráadásul ehhez a május 1-i ünnepnap miatt csak 2 nap szabadság kell! A középső nap lazulós, rövidebb motoros programmal a Garda-tó körüli legszebb utakon, ugyanazon a  szálláson két napig, hogy legyen idő a feltöltődésre is. Az oda-vissza úton pedig a magyar motorosok által kevéssé ismert Friuli-alpok mesés hágóit fedezzük fel, úgy mint Passo Rolle, Rest, Cibiana, Valles vagy épp a Saint Osvaldo, hogy csak az ismertebbeket említsem. Kanyargászás, pihenés és kaland egy helyen!

595 €

Részvételi díj motorosnak

480 €

Részvételi díj utasnak

160 €

Egyágyas szoba felára

A túra ára tartalmazza

  • 2 túravezetőt, 2 csoportban való motorozást
  • 4 éjszakai minőségi 3-4*szállást, 1 vagy 2 fős szobákban
  • A ár tartalmazza a túra idejére a reggelit és vacsorát
  • A túra időtartamára az utasbiztosítást és nemzetközi assistance szolgáltatást.

    (Az assistance szolgáltatás kizárólag 25 évnél fiatalabb motorkerékpárokra köthető)

  • Vezetéstechnikai tanácsokat
  • Ajándékcsomagot
  • Túravezetést

Plusz költségek

  • Benzin, italfogyasztás, ebéd és minden olyan dolog amit a zöld rész nem tartalmaz
  • Szlovén autópályadíj

2 túravezető, két csoport.

  • van tapasztalatod a motorozás terén
  • nem ezen a túrán akarod bebizonyítani, hogy Te vagy világ legjobb motorosa
  • motoros ruhában tudsz jönni túra
  • fel tudod készíteni a motorodat a túrára
  • csapatban tudsz “játszani”
  • kezdő motorosoknak nem ajánljuk
  • aszfaltozott
  • néha keskeny
  • fantasztikus táj kíséretében
  • Helyenként rosszabb minőségű aszfalt előfordulhat
  • 100-110 km/h lakott területen kívül, a csapat igényeihez igazítva
  • 130 km/h autópályán
  • 50 km/h lakott területen belül

  • 60-90 percnél nem töltünk többet motoron, kivéve ha ezt a csapattal megbeszéljük, persze figyelembe véve a látnivalókat és a tankolásokat
  • egy-egy megállónál mindig elmondják a túravezetők, hogy mennyi időt érdemes ott letölteni és, hogy mikor van a találkozó a motoroknál

  • napközben egy gyors kaja, gyros, hamburger, pizza stb. szerintünk tökéletesen megfelel az egyik megállónál

Reggel rövid eligazítás után az OMW-kútról indulunk Lentiből. Rédicsnél határt lépünk, aztán fel is hajtunk a szlovén pályára, hogy egy jó nagyot is lépjünk egész Ljubljanáig, így több idő marad délután a mókára. Innen belevetjük magunkat a Júlia-Alpok déli lejtőinek kanyargós útjaiba, amiken egyenesen Tolminig gurulunk. Ha időnk engedi itt széditő magasságban átmotorozunk az Ördög hídja felett is. Majd az olasz határig a Soca völgyében kanyargászunk. Itáliába a Giuli-Alpok legszebb hágóján gurulunk be, ahonnan utunk a szállásra visz, ahol igazi olasz hangulattal várnak minket.

Reggel korán indulunk, tartalmas nap előtt állunk ugyanis. Reggel noname fűutakon gurulunk, amik ha itthon lennének egyetlen motoros sem tudná hol van Bajna, Héreg, a Mátra, vagy a Mecsek, mert ezeket verik mind, pedig csak noname főutak. Ezután megkezdjük az ismerkedést a Friuli-Alpok hágóival, először csak melegítünk a Cadorén és a Zoldón, majd belecsapunk a lecsóba és jön az igazi kanyarvadászat a Falcadén és a Rollén. Azért délutánra is tartogatunk még meglepetéseket, aprócska utakat, amik a Friuli alpokból átvezetnek a Garda-tó körüli hegyek közé, ahol a szállásunk is lesz.

Pihenést is ígértünk és amit ígérünk, azt be is tartjuk. Mivel a ma esti szállásunk is ugyanabban a szállodában lesz, akit lefárasztottak az előző két nap kanyarjai annak is megéri ma újra motorra pattanni, mert az etap rövid lesz, de annál látványosabb helyekre megyünk el. Megnézzük a Strada della Forrát, kompozunk a Garda-tavon, gurulunk a nyugati part híres alagútjaiban és a megjárjuk a keleti oldal hegyeinek aprócska, ám annál szebb útjait is. Terv szerint korán érezünk a szállásra, hogy mindenkinek legyen ideje pihenni.

Elhagyjuk a Garda-tavat és indulunk vissza a Friuli-Alpokba, sőt ugyanarra a szállásra, mint első este, persze egyáltalán nem ugyanazon az útvonalon. Most a Friuli-alpok déli lejtőin haladunk, a tipikus olasz másfél sávos hágók váltják majd a szokásos “noname” főutakat. Többségében olyan utakon haladunk, amik méltatlanul maradnak le a motorosok térképéről, hiszen kanyargósak, jó minőségűek és gyönyörű helyeken vezetnek. Olyan gyöngyszemeket látogatunk meg, mint a Cornino-tó, vagy az Arzino-völgye. Este pedig vár a már korábban megismert olasz vendégszeretet.

Hazaindulunk, de azért módjával. A Sella Neveán kezdünk, majd következik a Soca völgyének az a fele, amit 4 nappal ezelőtt nem motoroztunk végig, benne a híres Vrsic-hágóval. Lefelé fényképezkedünk még Krjaska Gorában a híres kecskével, aztán már tényleg felhajtunk a pályára, mert időben, terv szerint legkésőbb 3-4 felé szeretnénk a magyar határra érni.

Ha visszamondod a túrát

Ingyenes, ha

  • ha e-mailben – info@motorozzvelunk.hu – a jelentkezési határidőig megkapjuk a visszamondást
  • ha a jelentkezési határidő után, a megüresedett helyre találunk beugrót

Pénzedbe kerül, ha

  • ha elmúlt már a jelentkezési határidő és nem találunk beugrót a helyedre

Mennyibe is?

  • természetesen bárkinek közbe jöhet bármi, így igyekszünk minden esetben költséghatékonyan megoldani a visszamondást és úgy megoldani a helyzetet, hogy mindenkinek jó legyen!
  • jelentkezési határidőig történő visszamondás esetén az előleg, részvételi díj visszajár
  • ha a jelentkezési határidő után mondod vissza túrát, és nem találunk a helyedre mást és nem tudjuk költségmentesen lemondani a szállást, akkor csak a szállás és a szervezési költség fizetendő (ez mindképpen alacsonyabb, mint a részvételi díj), ami túránként eltérő

Ha körvonalazódik a lemondás gondolata, kommunikálj velünk minél előbb, ne hagyd az utolsó pillanatra! HÍVJ minél előbb!!! +36702040801

Résztvevők

  • Tomi

    Ducati Multistrada 1260 S – Túravezető

  • László

    Suzuki B-King – Túravezető

  • Minimum 6 jelentkező szükséges a túra megrendezéséhez. (az utasok száma nem számít bele )
  • Zoli

    KTM 1290 Adventure

  • Ariel

    Suzuki V-Strom 1050 XT

  • István

    Honda CBF1000

  • Szabolcs

    BMW R125 GS

  • Tamás

    BMW R 1250 GS

  • József

    R1250r

  • Zsolt

    BMW R 1250 GS

  • János

    SUZUKI GSX1400

  • Gábor

    BMW R 1250 GS

  • Gábor

    Kawasaki Z900

  • Imi

    BMW R Nine T

  • Laci

    BMW R 1250 GS

  • Péter

    Triumph Tiger 1050 Sport

  • Attila

    BMW R 1200 RT

Jelentkezés menete

  1. Kattints a “Jelentkezz most!” gombra és töltsd ki a jelentkezési lapot. Figyelj rá, hogy helyes e-mail címet és telefonszámot adj meg, mivel ezeken keresztül vesszük fel veled a kapcsolatot. Amennyiben regisztráltál a pontgyüjtő programunkba, akkor mindenképpen a regisztrált fiókodon keresztül intézd a túrákra való jelentkezést, mert a rendszer csak így tudja jóváírni számodra a pontokat.
  2. Amennyiben az előző szezonról rendelkezel beváltható kuponnal ( ezt a regisztrált e-mail fiókodba küldtük el korábban) akkor a jelentkezésnél megjelenő ” kuponkód beváltása” ablakba írd be és így a rendszer autómatikusan csökkenti a túra árát. Ha a jelentkezésnél nem adtad meg a kuponkódot, akkor ezt utólag nem tudjuk jóváírni, csak a következő túra jelentkezésednél tudod érvényesíteni.
  3. Postafiókodba landol egy automatikus visszaigazolás a jelentkezésedről, és a fizetési feltételekről. Miután az előleget befizetted a levélben feltüntetett lehetőségek valamelyikre, a Résztvevők-nél olvashatod az általad megadott becenevet.  A jelentkezésedet akkor tudjuk véglegesnek tekinteni, amikor az előleg a számlánkra megérkezett.Ha nem találod a visszaigazolást, kérlek vedd fel velünk a kapcsolatot: info@motorozzvelunk.hu vagy +36702040801
  4. A jelentkezés csak az előleg elutalásával érvényes, ami a jelentkezés utáni 10 napon belül teljesítendő.
  5. Amennyiben a jelentkezők száma nem éri el a kiírásban szereplő minimális számot, vagy a Motorozzvelünk.hu hibájából marad el a túra,  akkor a teljes előleg összegét visszautaljuk a számládra.

595.0 1075.0