Dél -Olasz szigetek és az Amalfi part

2024.szeptember 05. – szeptember 14.

Olaszország

mindenkinek ajánljuk

10 napos körtúra

mellékutakon és főutakon is

csütörtök – szombat

Résztvevők

8 motor, 1 túravezető, 1 csoport (minimum létszám 6 motor )

Jelentkezési határidő

2024. augusztus 15.

A túra távja

2600 km

Túravezetők

Totó , Laci

A túra startja/vége

Modena / Modena

Szabad helyek

1 motor

Hiányzás a munkahelyről

7 nap

Látnivalók*

Capri,  Amalfi part, Vezúv, Pompei, Szardínia, Etna, Szicília

Kanyargós szakaszok aránya

Inkább egyenes útszakaszok

Inkább kanyargós, hegyvidéki utak

Autópályán töltött idő a túra teljes időtartamának arányában

Kevés autópálya

Sok autópálya

A túra jellege tematikája

Kultúrális , nézelődős, fényképezős

Kanyarvadászat, hajtűkanyaros szerpentinek

Utak minősége

Kiváló minőségű aszfalt burkolat

Helyenként, akár rövid murvás szakaszokkal.

Mennyire gyakorlott motorosoknak

Teljesen kezdő, túratapasztalat nélküli motorosoknak

Gyakorlott, több év túrázással rendelkező motorosoknak

A Dél-Olasz életérzés egy igazán válzozatos túrán, rengeteg kanyarrral és szigettel. 🙂

Sok motorosnak bakancslistán szerepelnek azok a helyek, amelyeket ezen a túránkon mind útbaejtünk. Szardínia keleti partján döntögetjük a gépeket a híres SS125-ös úton, megnézünk néhány különleges városkát, és több ezer éves Nuraghe- kat. Szicílián semmiképpen sem maradhat ki Cefalu, és Taormina, a sziget két legszebb városa. Felmotorozunk az Etnára, megkóstoljuk a legfinomabb pisztáciát, majd kávézunk Don Corleone kedvenc kocsmájában. A szárazföldre visszatérve sem lesz kevésbé változatos a program. Motorozunk, a csizma orrán 🙂 , felkeresünk pár csodálatos tengerparti városkát, majd hossszabb időt töltünk az Amalfi parton is. Pihenő gyanánt, áthajózunk Caprira, az “álmok szigetére” , ott bérelt robogókkal felfedezzük a legjobb strandokat. Hazafelé megmártózunk a Bolzeni tóban, és keresztül motorozunk Toszkána legszebb útjain.

1250 €

Részvételi díj motorosnak

1050 €

Részvételi díj utasnak

280 € // A komp kabin egyszemélyes árkülönbözetét nem tartalmazza

Egyágyas szoba felára

A túra ára tartalmazza

  • 1 túravezetőt, 1 zárómotor 1 csoportban való motorozást
  • 7 éjszakai minőségi 3-4*szállást, 1 vagy 2 fős szobákban
  • A ár tartalmazza a túra idejére a reggelit
  • Vezetéstechnikai tanácsokat
  • Livorno - Olbia komp díját

    Elhelyezés belső négyágyas kabinban // Egyszemélyes kabin felára nem tartozik a túradíjba // Az összeget a jegyvásárláskor tudjuk egyeztetni. A kabinok árait a komptársaságok a kihasználtság függvényében változtathatják.

  • Cagliari - Palermo komp díját

    Elhelyezés belső négyágyas kabinban // Egyszemélyes kabin felára nem tartozik a túradíjba // Az összeget a jegyvásárláskor tudjuk egyeztetni. A kabinok árait a komptársaságok a kihasználtság függvényében változtathatják.

  • Messina Villa san Giovanni kompjegy árát
  • Ajándékcsomagot
  • Túravezetést

Plusz költségek

  • Benzin, italfogyasztás, ebéd, vacsora és minden olyan dolog amit a zöld rész nem tartalmaz
  • A túra időtartamára az utasbiztosítás és nemzetközi assistance szolgáltatás. // igény esetén segítünk a biztosítás megkötésében
  • Igény esetén Modenában a 0. napi szállás

    Modenai hotel árai: 55 euro/ fő kétágyas elhelyezéssel, 90 euro / fő egyágyas elhelyezéssel. ( a Modenai hotel árai a reggelit tartalmazzák )

  • A felvonó díját az Etnára

    50 euró / fő

  • Sorrento - Capri hajó menetjegy árát

    30- 40 euro/fő

  • Capri szigetén a robogó bérlést

    50-60 euro /nap

  • Olaszországi autópályadíjakat

Túráinkon két túravezető vesz részt, hogy amennyiben szükséges, motorozási stílus alapján két kisebb csoportot tudjunk létrehozni, hogy mindenki megtalálja a magának megfelelő helyet. Az élmény garantált!

  • van tapasztalatod a motorozás terén
  • nem ezen a túrán akarod bebizonyítani, hogy Te vagy világ legjobb motorosa
  • motoros ruhában tudsz jönni túra
  • fel tudod készíteni a motorodat a túrára
  • csapatban tudsz “játszani”
  • kezdő motorosoknak nem ajánljuk
  • aszfaltozott
  • néha keskeny
  • fantasztikus táj kíséretében
  • Helyenként rosszabb minőségű aszfalt előfordulhat
  • 100-110 km/h lakott területen kívül, a csapat igényeihez igazítva
  • 130 km/h autópályán
  • 50 km/h lakott területen belül

  • 60-90 percnél nem töltünk többet motoron, kivéve ha ezt a csapattal megbeszéljük, persze figyelembe véve a látnivalókat és a tankolásokat
  • egy-egy megállónál mindig elmondják a túravezetők, hogy mennyi időt érdemes ott letölteni és, hogy mikor van a találkozó a motoroknál

  • napközben egy gyors kaja, gyros, hamburger, pizza stb. szerintünk tökéletesen megfelel az egyik megállónál

Reggel Modenából indulva keresztülmotorozunk az Appeninek fantasztikus kanyarokkal teli szerpentinjein. Megállunk néhány fantasztikus fotóponton, és nagyon hangulatos hegyi kávézóban. Ebédelünk az ördög hídjánál, majd beiktatunk még egy kis fagyizást a Pisai ferdetorony tövében. Livornóban a kompraszállás elött még vacsorázunk egyet, majd az éjszakát a kompon töltjük, úton Szardínia szigete felé.

Napi táv : 200 km

A komp 20:45- kor indul Livornóból // 18:45 -ig kell felszállni //. Igény esetén itt is lehet csatlakozni a túrához. Kérlek egyeztess velem, ha ezt az opciót választod.

Reggel a kompról leszállás után belevetjük magunkat Szardínia olajfa ligetekkel övezett fantasztikus íveken kanyargó utjaira. Érintjük a Coglinas-i víztározót, majd Orosei-nél csatlakozunk fel a legendás SS 125-ös útra. Ez szardínia legjobb kanyarokkal tűzdelt és egyben leghíresebb motoros útvonala. Ezen az úton érkezünk esti szállásunkhoz Arbataxba.

napi táv: 280 km

A mai napot a Monte Spada megkerülésével kezdjük. Ha lehet, akkor ma még többet fogunk kanyarogni, mint tegnap, 🙂 de hát motorozni jöttünk :). Azért néha megállunk, mikor már mindenki nagyon szédül. Megnézünk egy- két Nhurage-t , majd az estét a komp indulásáig Cagliáriban töltjük el. Esti szállásunk a kompon lesz, útban Palermo felé.

napi táv : 220 km

Kompról leszállva, begurulunk Palermo belvárosába, egy jó reggelire és kávéra. A tengerparton motorozva célba vesszük Cefalu városát. Állítólag itt készül a legfinomabb citromfagyi egész Szicíliában. Ezután már a hegyek felé vesszük az irányt, és az Etnát északi oldalán kerüljük me. Mielött esti szállásunkra érnénk, még teszünk egy rövid városnéző sétát Taorminában.

napi táv: 260 km

Reggeli után felmotorozunk az Etnára 2000 méter magasságig. Innen felvonóval tudunk tovább jutni, még 600 méterrel magasabbra. Etna után megállunk kávézni Don Corleone kedvenc kávézójában, majd Messinából komppal visszahajózunk a kontinensre.

napi táv: 280 km

Ma már a csizma lábfejénél ébredünk, és egész nap a tengerparthoz legközelebb próbálunk maradni. Útközben megállunk egy különleges sziklatemplomnál, a Tropeai városközpontban. Milelött Marateába érünk megnézzük a Riói jézusszobor  helyi változatát Maratea mellett. Esti szállásunk Marateában lesz.

napi táv : 320 km

Marateából közvetlenül a tengerparton kanyargunk egy jó ideig, majd kicsit felkúszunk ismét a hegyek közé. A nap fő programja csak ezután következik. Vietri sul Mare és Positano városa közötti part nem véletlenül került fel az UNESCO listájára. A meredek partokról rálátni a tengerre, a környéken pedig a magas hegyek látványa bűvöli el a motorosokat :). Esti szállásunk is Sorrentói félszigeten lesz.

napi táv 200 km

Mai nap pihenőnap. Már aki pihenni szeretne. Két alternatív programot kínálunk a csoportnak. 1/ hajóval áthajózunk Capri szigetére, és bérelt robogókkal felkeressük a sziget legszebb strandjait. 2/ aki inkább kultúrális programra vágyik, az a Circumvesuviana helyi vasúttal fél óra alatt bevonatozhat Pompeibe kirándulni, illetve ha van kedve tovább utazhat Nápolyig.

A Sorrentói félszigetről kijutva gyorsforgalmi utakon kerüljük el Nápolyt. Nápolytól kb egy órányi útra található Olaszország leghatalasabb palotája Casertában. Méreteivel, pompájával és a hozzátartozó kertekkel a versailles-i, madridi és szentpétervári paloták mellett az egyik legnagyobb és legimpozánsabb királyi palota Európában. A palota népszerű a rendezők körében, hiszen feltűnt a Mission: Impossible III-ban, és a két legutolsó Star Wars filmben, mint Amidala Királynő kastélya a Naboo bolygón. A palotától nem messze található egy monumentális ókori vízvezeték és a középkorban elnéptelenedett régi belváros, amit szintén lencsevégre kapunk majd. A nap következő szakaszában gyorsforgalmi utakon és autópályákon elkerüljük Rómát, hogy minél előbb a Bolseni tó partján lévő szállásunkhoz érjünk, és legyen időn fürdeni a tóban, vagy a hotel medencéjében.

napi táv: 415 km

Az utolsó napunk is igen változatos lesz majd. A Bolseni tó után rögtön belevetjük magunkat a varázslatos Toszkán kanyarokba. A Val di Orcián , Toszkána legszebb völgyén motorozunk délelött folyamán, sok helyen megállva, hogy tudjunk a családi albumba minél több képet készíteni. Készül majd fotó néhány tipikus toszkán képeslap jellegű helyen, a Gladiátor film forgatási helyszínén, és néhány igen különleges hangulatú városkában. Még a délelött folyamán átlépünk a Chianti völgy szuper kanyargós utjaira. Megállunk Stingnél egy kávéra, majd Firenzét autópályán kerüljük el.

A nap utolsó szakasza már autópálya lesz egészen Modenáig.

napi táv: 355 km

Ha visszamondod a túrát

Ingyenes, ha

  • ha e-mailben – info@motorozzvelunk.hu – a jelentkezési határidőig megkapjuk a visszamondást
  • ha a jelentkezési határidő után, a megüresedett helyre találunk beugrót

Pénzedbe kerül, ha

  • ha elmúlt már a jelentkezési határidő és nem találunk beugrót a helyedre

Mennyibe is?

  • természetesen bárkinek közbe jöhet bármi, így igyekszünk minden esetben költséghatékonyan megoldani a visszamondást és úgy megoldani a helyzetet, hogy mindenkinek jó legyen!
  • jelentkezési határidőig történő visszamondás esetén az előleg, részvételi díj visszajár
  • ha a jelentkezési határidő után mondod vissza túrát, és nem találunk a helyedre mást és nem tudjuk költségmentesen lemondani a szállást, akkor csak a szállás és a szervezési költség fizetendő (ez mindképpen alacsonyabb, mint a részvételi díj), ami túránként eltérő

Ha körvonalazódik a lemondás gondolata, kommunikálj velünk minél előbb, ne hagyd az utolsó pillanatra! HÍVJ minél előbb!!! +36702040801

Résztvevők

  • Totó

    Triumph Tiger 1200 GT Explorer – Túravezető

  • Laci

    Triumph Tiger 900 GT pro – Túravezető

  • Minimum 6 jelentkező szükséges a túra megrendezéséhez. (az utasok száma nem számít bele )
  • Sándor

    MOTO GUZZI

  • Gábor

    BMW R 1250 GSA

  • Gábor

    Ducati Multistrada 1200 S

  • Laci

    Yamaha XT 660Z TENERE

  • Csaba

    BMW K1600GTL

Jelentkezés menete

  1. Kattints a “Jelentkezz most!” gombra és töltsd ki a jelentkezési lapot. Figyelj rá, hogy helyes e-mail címet és telefonszámot adj meg, mivel ezeken keresztül vesszük fel veled a kapcsolatot. Amennyiben regisztráltál a pontgyüjtő programunkba, akkor mindenképpen a regisztrált fiókodon keresztül intézd a túrákra való jelentkezést, mert a rendszer csak így tudja jóváírni számodra a pontokat.
  2. Amennyiben az előző szezonról rendelkezel beváltható kuponnal ( ezt a regisztrált e-mail fiókodba küldtük el korábban) akkor a jelentkezésnél megjelenő ” kuponkód beváltása” ablakba írd be és így a rendszer autómatikusan csökkenti a túra árát. Ha a jelentkezésnél nem adtad meg a kuponkódot, akkor ezt utólag nem tudjuk jóváírni, csak a következő túra jelentkezésednél tudod érvényesíteni.
  3. Postafiókodba landol egy automatikus visszaigazolás a jelentkezésedről, és a fizetési feltételekről. Miután az előleget befizetted a levélben feltüntetett lehetőségek valamelyikre, a Résztvevők-nél olvashatod az általad megadott becenevet.  A jelentkezésedet akkor tudjuk véglegesnek tekinteni, amikor az előleg a számlánkra megérkezett.Ha nem találod a visszaigazolást, kérlek vedd fel velünk a kapcsolatot: info@motorozzvelunk.hu vagy +36702040801
  4. A jelentkezés csak az előleg elutalásával érvényes, ami a jelentkezés utáni 10 napon belül teljesítendő.
  5. Amennyiben a jelentkezők száma nem éri el a kiírásban szereplő minimális számot, vagy a Motorozzvelünk.hu hibájából marad el a túra,  akkor a teljes előleg összegét visszautaljuk a számládra.

1250.0 2300.0